Thursday, October 22, 2009

1001 Rasa Baba's

Ada tengok 1001 Rasa Baba's ahad lepas.. Aku pon x tau le, nape aku tengok.. selama nie x heran pon.. Tengah dok tengok, tetiba muncul muka minah ni.. Ape lagi aku terus manjerit kat mak aku.. "Eiii mak, member orang le.."

Aku pon terus call member kamcing aku.. Arfa.. "Fa, ko buka Tv9.. ade muka di Zura" pastu aku terus ambik kamera, tunggu je part2 tunjuk muka die lelame sket, terus aku snap.. Bukannya senang nak snap, baru nak ambik, die tukar muka lain.. Bape kali aku mengomel..

Walaupun x bape rapat ngan si 'zura' ni, tapi ade masa kami berbual gak. Masa dalam kelas, aku suka tengok muka die sebab die lawa!!.. Masa die pakai tudung lagi lawa, dari die free hair.. Tapi tu hak die.. ikut suke die le nak pakai tudung ke hape ke..







No comments:

Google